План роботи


Основним завданням Марганецького міського учнівського об'єднання МАН   на 2019-2020 н.р. визначено створення наукового товариства учнів, яке буде організовувати свою діяльність у напрямах: природничий, гуманітарний, філософсько-історичний, математично-економічний та формах роботи: секції, гуртки, факультативи, навчальні лабораторії, наукові конференції, індивідуальна робота учнів під керівництвом науковців, вчителів-методистів, керівників гуртків.




ЖУРНАЛ
планування роботи творчої групи керівників наукових товариств  учнів-членів МАН закладів освіти міста
на 2019-2020 навчальний рік


Положення  про  творчу групу

Творчі групи вчителів -  це  групи  педагогів  різних за фахом, які  займаються  вивченням  та  впровадженням   якоїсь  однієї  проблеми.

Мета
 створення:  об'єднання педагогів-дослідників.

Зміст  роботи:
-
 вивчення  проблеми;
-
 обгрунтування  її  актуальності;
-
 застосування  ідеї  в  практичній  діяльності.

Напрями  роботи:
-   проблема;
-   мета роботи  групи;
-   навчальна  робота  (реалізація  системного  підходу  до  навчання)
;
-   методична  робота  (консультації  за  розробленою  темою,  розробка  методичної  документації,  розробка  і  практичне  застосування  в  роботі  активних  форм  навчання,  організація  дослідницької  роботи  вчителів).

Мета  роботи  групи:
1.   накопичення власного досвіду з проблеми;
2.   презентація результатів роботи, поширення досвіду серед вчителів школи;
3.  підвищення професійної компетентності вчителів;
4.
  створення умов для успішного навчання і самонавчання учнів;
5.  впровадження педагогічного досвіду в роботу школи. 
 Організаційне  забезпечення   діяльності   творчої   групи:
     1.  презентація проекту плану роботи  творчої  групи  на  перспективу;
     2.  обговорення та схвалення  плану роботи  творчої  групи  на 2017 – 2018 н.р.;
 3.  розподіл доручень  між  членами  групи.
     Робота  між  засіданнями:
     1.  опрацювання теоретичного матеріалу з даної проблеми;
     2.  вивчення науково-педагогічної літератури з проблеми;
      3.  ознайомлення з педагогічним досвідом, який висвітлює дане питання;
      4.  взаємовідвідування уроків членами творчої групи. Мета відвідування: ознайомлення з технологіями, методиками  на різних етапах навчання;
5.  розробка  методичних  рекомендацій  з проблеми:  «Формування    успішної  особистості  школяра  шляхом  використання  нових  інформаційних  технологій».   

ФОРМУВАННЯ УСПІШНОЇ  ОСОБИСТОСТІ  ШЛЯХОМ ІННОВАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ ТА УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ.

Мета: Удосконалення професійної компетентності педагогічних кадрів у сфері організації дослідницько-експериментальної діяльності учнів, спрямованого на задоволення їх потреб у творчій самореалізації та професійному самовизначенні

Форми проведення: очна (на базі КУ «МММК»), виїзна, дистанційна.

Учасники: педагоги закладів освіти міста, відповідальні за роботу МАН, керівники наукових робіт учнів-членів МАН.

Планом роботи передбачається проведення:
-          семінарів-практикумів з питань інноваційних підходів в організації навчально-дослідницької діяльності учнів-членів МАН;
-          навчальних тренінгів, майстер-класів;
-          методико-консультативних занять з питань науково-методичного забезпечення організації науково-дослідницької діяльності учнів.

Проблема: Формування успішної  особистості  шляхом інноваційних компетентностей педагогів та учнівської молоді.

 Мета:  виявлення  проблеми,  обґрунтування  її  актуальності.  Формування  готовності  педагогів  до  використання  нових  інформаційних  технологій  у  навчально-виховному  процесі.

Очікувані  результати  роботи  групи: Досягнення особистісних успіхів учнів-членів МАН у конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт та інтерактивних конкурсах обласного та всеукраїнського рівнів.

План  роботи творчої групи на 2019-2020 навчальний рік

Заходи
Дата
Відповідальний
1.
1. Нормативна база.

2. Особливості організації науково-дослідницької діяльності учнівської молоді:
2.1. Етапи проведення наукового дослідження;
2.2. Науковий апарат дослідження;
2.3. Методичні рекомендації до оформлення науково-дослідницьких робіт;
2.4. Форми представлення науково-дослідницьких робіт;
2.5. Оформлення презентації. Зразок. Антипрезентація.
2.6. Стендова доповідь.

жовтень

Зимненко П.Ф., керівник групи, методист
КУ «МММК


2.
1. Діяльність шкільних наукових товариств  учнів як необхідна умова створення системи роботи з обдарованими дітьми.

     2. Розвиток самоосвітньої компетентності учнів в процесі науково-дослідницької діяльності.

3.  Майстер-клас: Презентація конкурсних робіт учнів-членів МАН, учасників І (міського) туру конкурсу-захисту робіт науково-дослідницьких робіт МАН.

січень
Зимненко П.Ф., керівник групи, методист
КУ «МММК

ЗубковаВ.Г., науковий керівник дитячих робіт, керівник гуртка ЕНЦ

Керівники конкурсних робіт учнів-членів МАН

1. Поглиблення знань та навичок науково-дослідницької діяльності наукових відділень хімії та біології, екології та аграрних наук через використання сучасного лабораторного обладнання.

2. Використання інтерактивних та 3-D технологій при створенні умов для самостійного проведення досліджень при підготовці науково-дослідницьких робіт слухачами наукового відділення історії.

3. Створення інформаційно-освітнього простору як ефективного чинника формування дослідницьких якостей учнів у науковому відділенні фізики та астрономії.

4. Звіт членів творчої групи про виконану роботу. Аналіз результатів роботи творчої групи протягом року.

 квітень

Панченко С.В., керівник конкурсних робіт вихованців-членів МАН, керівник гуртка ЕНЦ.




Чорний В.М., керівник конкурсних робіт учнів-членів МАН, вчитель історії Марганецької гімназії.



Строганова Н.В., керівник конкурсних робіт учнів-членів МАН, вчитель фізики Гуманітарної гімназії.


Зимненко П.Ф., керівник групи, методист
КУ «МММК



Немає коментарів:

Дописати коментар